icon Mustinkulman (Uppfödare)

Information om uppfödaren

Namn:Mustinkulman
Hemsida:www.freewebs.com/mus...
RaserFinsk lapphund
Kontakt information:Tuula Harjamäki
Ihakantie 6
34140 Mutala (Ylöjärvi)

mustinkulman(miuku)gmail.com
Logo

Presentation
Kasvatan pienimuotoisesti Suomenlapinkoiria kotioloissa. Koiramme asuvat osittain ulkona, mutta ovat myös suuren osan päivästä sisällä meidän kanssamme. Pennut syntyvät myös sisällä, ja tutustuvat nopeasti muihin koiriin, kissoihin ja vieraisiin ihmisiin.

Tavoitteenani on kasvattaa terveitä, hyväluonteisia, rotumääritelmän mukaisia ja myös erilaisiin harrastuksiin sopivia lappalaiskoiria harrastuskoiriksi tai vain ihmisen parhaiksi ystäviksi. Minulla on virallinen kennelnimi, ja olen allekirjoittanut kasvattajasitoumuksen.

Itsestään selvyys on että jokainen pentu rekisteröidään, madotetaan asianmukaisesti ja muutoinkin hoidetaan huolella. Kasvattajana olen valmis tukemaan pennun hankkijaa myöhemminkin, jos ongelmia ilmaantuu. Minulta saa myös koulutusapua tarvittaessa.

Pennunostajalta edellytän että minulle kerrotaan mahdollisista ongelmista, sitoudutaan antamaan pennulle kunnon tapakasvatus, hoidetaan koiraa jos se sairastuu. Eli annetaan koiralle koiran arvoinen elämä. Ehdottomasti kerrotaan minulle jos koirasta aiotaan jostain syystä luopua missä tahansa elämän vaiheessa. Toivoisin myös että pentua tultaisiin ainakin kerran katsomaan ennen luovutusikää (välimatkasta tietenkin riippuen)

En myy koiraa pelkästään ulkokoiraksi, lappalaisen paikka seurallisena rotuna on omien ihmisten lähellä.
Kommentarer
Logga in att läsa kommentarer.
Ingen användarkonto? Registrera dig för fri!
Nyheter

18.11.2010
Pentuja suunnitteilla keväälle 2011!

Pentuja suunnitteilla nartuille Mustinkulman Aarnivalkea (Tuikku) ja Teelikamentten Ilona (Ronja) Lisää tietoa kotisivuillamme!

16.10.2009
Pentuja suunnitteilla!

Pentuja suunnitteilla keväälle 2010! Lisätietoja tulossa myöhemmin.

14.10.2009
Kasvattajayhteisö luotu

Kasvattajayhteisö luotu. Tervetuloa!