Information om uppfödaren

Namn:Däsy's
Hemsida:www.dasys.suntuubi.c...
RaserDobermann
Kontakt information:Tanja Laaksonen
Leipurinkatu 12, 80100 Joensuu
dasys@kolumbus.fi
p. 050 34 55 669
Logo

Presentation
Heips! Olen kahden koiran yksinhuoltaja :) Ensimmäisen dobberini ostin -89 ja sille tielle olen jäänyt.

Tämä ylväs koirarotu tekee vaikutuksen kauneudellaan ja temperamenttisuudellaan, potku ei varmasti lopu kesken. On ilo kouluttaa koiraa, joka haluaa tehdä töitä oman ihmisensä kanssa. Toki yllätyksiä tulee dobermannin vilkkauden vuoksi ja siitä syystä koira ei sovikaan kenelle tahansa. Dobermanni tarvitsee ehdottomasti peruskoulutuksen vaan kun saat "valjastettua" dobermann-energian niin avot!

Omat koirani -02 syntynyt Däsy's Fiasko-Acca *Ruutu* ja -09 syntynyt Ruudun tytär Däsy's Dream Came True *Kikka*

Kennelnimen Däsy's sain -95. Pennut luovutetaan 7 viikon ikäisinä aina kolme kertaa madotettuna, mikrosirutettuna ja eläinlääkärin tarkistamina.

Pentuja silloin tällöin tarkoin harkituista yhdistelmistä

Tulee kysyttävää, lisättävää tai muuten vain haluat jutella soita, olen aina tavoitettavissa!!! puh. 0503455669

T: Tanja

Kommentarer
Logga in att läsa kommentarer.
Ingen användarkonto? Registrera dig för fri!
Nyheter

11.01.2010
Ruutu on astutettu!

Emä: ZTP V1A FIN MVA JK2 TK2 BH AD Däsy's Fiasko-Acca *Ruutu* (Hugo by Free Half-Däsy’s Hulttina) Isä: Ruskea hurmuripoika JK1 BH BRÜCKENDORFER VIASCO *Asco* (Cox von der Mooreiche-Ohra vom Eschenbruch)

29.08.2009
Ruutu

Ruudun viimeiset pennut saavat alkunsa helmikuussa 2010 :)

18.08.2008
Kasvattajayhteisö luotu

Kasvattajayhteisö luotu. Tervetuloa!

Bilder